Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

99 ημερες χωρις facebook...

Απο το πρωι φυσαει ενα αερακι που ακομη και η μακρυμανικη ζακετουλα φοριεται πολυ ευχαριστα. Ομορφο καλοκαιρι. Σημερα ειναι μια φορτωμενη μερα, περιμενω και περιοδο , νιωθω πρησμενη και νυσταζω και λιγακι. Εφτασα στο γραφειο, εκανα ενα ζεστο νες και ακολουθησα το καθημερινο μου μοτιβο. Ανοιγω πρωτα το blog μου, μετα ελεγχω τα mail και τελος το facebook. Δικτυωση. Κι εκει που χαζευα στο facebook, βλεπω αυτον τον τιτλο σε ενα αρθρο "99 days of freedom". Με προσκαλουν και με προκαλουν να απεχω απο το facebook για 99 ημερες. Δηλαδη 3 και κατι μηνες. Δηλαδη μια ολοκληρη εποχη!!
Εσενα ισως σου φαινεται απλο, αλλα εμενα μου πηρε ενα τεταρτο να το αποφασισω. Προσπαθουσα να σκεφτω που μου ειναι "αναγκαιο" το facebook. Η αδερφη μου, για παραδειγμα, δεν θα μπορουσε να το κανει. Προωθει διαρκως υιοθεσιες αδεσποτων ζωων και αυτα τα θεματα βρισκονται διαρκως σε εξελιξη. Δεν θα μπορουσε απλα να εξαφανιστει. Εγω ομως μπορω. Δεν εχω τετοιες υποχρεωσεις, ειναι επικουρικη η δραση μου και 3 μηνες  μπορω να παρω αδεια. Μια και δεν μπορω να παρω στη δουλεια, θα παρω απο το facebook. Χα, για γελια ή για κλαμματα ειναι η κατασταση;
Σημερα το βραδυ λοιπον, το φατσοβιβλιο μου θα κατεβασει διακοπτες για 99 ημερες. Θα ξαναμπω Οκτωβρη και ειμαι σχεδον βεβαιη οτι θα την απολαυσω αυτη την "αποχη". Κατι μου λεει, οτι καποια στιγμη μετα θα κανω μια γενικη αποχη για λιγο καιρο. Και μη φανταστεις κατι ασχημο. Πιστευω πολυ στην τεχνολογια και την θεωρω απαραιτητη στη ζωη μου. Μια αποχη ομως θα καταφερει να μου δειξει τα ορια που χρειαζομαι. Να ξεχωρισω την αναγκη απο την πολυτελεια, την χρηση απο την καταχρηση. Ενθουσιαστηκα με την ιδεα σου λεω.
Το μεσημερι θα με κερασω παγωτο μηχανης....μην πεις κουβεντα...το αποφασισα κι αυτο

6 σχόλια:

  1. Αφού μπορείς καλά κάνεις! Είναι ωραίες οι προκλήσεις, κάτι να έχουμε να κάνουμε για αλλαγή.. και το παγωτό εποιβάλλεται φιλενάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου, δεν το χρησιμοποιω ιδιαιτερα για τη δουλεια μου το facebook κι αυτο μου δινει την πολυτελεια να μπορω να απεχω απο αυτο. Ετσι σκεφτηκα να δοκιμασω την προκληση αυτη :)

      Παγωτο τελικα δεν πηρα, μου εφυγε η ορεξη μετα :)

      Καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου,
    Απέχω από το ΦΜπ για πολλούς μήνες κ μπαίνω μόνο για να ευχηθώ σε φίλους.
    Να χαρείς το καλοκαίρι σου!
    Φιλιά πολλά,
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσακι μου

      εγω θα επιστρεψω μετα. Μ'αρεσει το facebook, η επικοινωνια εκει, οι φωτογραφιες που χαζευω και πολλα άλλα. Ετσι για δοκιμη το κανω, να δω ποσο εξαρτημενη ειμαι :) :) :)

      Καλη εβδομαδα Νατασσα μου

      Διαγραφή
  3. Φαντάζομαι μόνο από το fb.ΌΧΙ ΑΠΌ ΤΟ BLOGGING.Μπορει να σου φανεί υπερβολή αλλά σε χρειάζομαι!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερριεττα μου

      ειναι υπερβολη η φραση "σε χρειαζομαι" :) Δεν θα εξαφανιστω ομως απο το blogging :) Ισως το κανω κι αυτο για λιγο καποια στιγμη, αλλα οχι τωρα :)

      Μια ομορφη εβδομαδα ευχομαι!

      Διαγραφή